pondelok, 19. júna 2017

PROFIL AUTORA: Mary Roe

Meno autora: Mary Roe
Facebooková stránkahttps://www.facebook.com/MaryRoeAuthor/
E-mailMary.roe.author@gmail.com

O autorovi

Som dieťa osemdesiatych rokov a od roku 2011 žijem aj s manželom vo Veľkej Británii. Zatiaľ píšem iba pre deti od 8 rokov, ale časom mám v pláne napísať aj triler. Z tohto žánru obľubujem Dana Browna, takže takýto typ kníh by som chcela napísať časom aj ja. Už mám aj zopár častí do príbehovej skladačky.
Som cieľavedomá žena, ktorá si jednoducho ide za svojim snom. A iba dúfam, že sa moje knihy budú páčiť aj čitateľom.

Prečo autor píše

Veľmi rada čítam knihy, pretože ponúkajú fascinujúce príbehy, ktoré častokrát nedokáže tak dobre vyjadriť ani film. Keďže mám v hlave mnoho scén, rozhodla som sa ich dávať aj na papier. Pre mňa je čítanie a písanie ako mať superschopnosť čítať niečie myšlienky. Tak aj ja, pri písaní, dávam možnosť čitateľom dostať sa do tých mojich.

Životný cieľ

Mojim životným snom je začať sa písaním živiť. Neviem si predstaviť pre mňa, moju povahu, predstavivosť a osobnosť lepšie povolanie ako je spisovateľ.
K tomu sa pridáva aj iný sen – cieľ. Veľmi rada by som raz videla svoju rozprávku o netopierovi na filmovom plátne ako celovečerný animovaný film. Ešte pred tým, ako som ju začala písať som si povedala, že toto bude v kine.

Knihy

Saviours - Kliatba Kortského lesa

Školský výlet nebol nikdy taký zaujímavý, ako vtedy, keď si študenti mohli vybrať destináciu sami. Voľba padla na tajuplný, legendami opradený Kortský les, ktorý ukrýva nejedno tajomstvo. Vanessa, Alex, Samuel a Nathan sa súhrou udalostí dostanú do nepredstaviteľných, nebezpečných aj dobrodružných situácií, ktoré však medzi nimi vytvoria puto na celý život. Poradí sa im zlomiť kliatbu a zachrániť tak sužovaný kraj?

Počet strán: 133
Rok vydania: 2016
E-kniha (koncom novembra vyjde v tlačenej podobe)

Ako sa netopier Badly stal letovým dispečerom

Badly mal bezstarostný život až pokiaľ sa starší netopieri nerozhodli zrušiť dvojročný odklad po škole s povinnosťou okamžitého nástupu do zamestnania. V tom čase sa však úplnou náhodou dostane medzi agentov MIBat (Britská letecká netopieria tajná služba), ktorí sa už dlhé roky pokúšajú dolapiť medzinárodne najhľadanejších pašerákov diamantov. Nové priateľstvo s agentkou MIBat, ale aj s počítačovým hackerom v podmienke, zavedie jeho život úplne novým smerom. Ako im Badly môže pomôcť?
Čím všetkým bude musieť prejsť kým sa mu podarí stať sa letovým
dispečerom? Rozprávkový príbeh nie len pre deti.

Počet strán: 62
Rok vydania: 2016
E-kniha (koncom júna vyjde v tlačenej podobe)

1 komentár:

  1. Ďakujem za zaradenie môjho profilu na vašu stránku a čitateľom prajem príjmené zážitky v imaginárnom svete mojich kníh :) Mary Roe

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár. :)